måndag 2 januari 2012

Den grå tomten.

Det här är en bild på vad som förmodligen är min konstigaste prydnadstomte.
Vet inte riktigt hur dom som har tillverkat den har tänkt, om dom nu har tänkt..? ;)
I min värld är iaf en tomte en rödklädd gubbe som har vitt skägg och bär en säck med julklappar på ryggen.
Den här tomten har gråa kläder och stöttar sig med en lång käpp, samtidigt som han bär en julgran på sin rygg och ett lamm i sin famn?!? 
Ja, du läste rätt, ett LAMM!! Hahaha..
Ser mer ut som en fåraherde som har gått vilse, än en jultomte.. ;)

Här är han iaf, min tomte! ;)
Hej Hoo pp!

2 kommentarer:

  1. Ok, han har inte röda kläder och så, inte heller ett lamm i famnen är väl det vanliga...
    Men, för mig är han i allafall väldigt mycket en tomte och inte speciellt udda än då. Så det så! ;)

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Du verkar gilla Tomten mer än mig! ;p
    Iaf den här gråa Tomten!

    KRAAM

    SvaraRadera