lördag 4 februari 2012

Jävla Apotek!

Kan inte låta bli, men fy fan vad jag hatar Apoteket!
Den här gången försökte jag beställa hem mina mediciner via nätet, i vanliga fall brukar ju sånt vara hur smidigt som helst nu för tiden, men inte hos fucking Apoteket!
"Varan kan för tillfället inte beställas, kontakta Apotket på tele bla, bla, bla.." eller "Varan kan för tillfället inte beställas, köp ersättningsprodukt istället", och när man klickar på ersättningsprodukten så förtäljer nästa sida "Varan kan för tillfället inte beställas, kontakta Apoteket på tele bla, bla, bla"..
Varför i helvete ska man beställa sina mediciner via nätet när man ändå tvingas ringa och krångla varenda gång?? Vad har då hemsidan för funktion?? Det borde räcka med att ha en ren telefontjänst istället..
SUCK!!!

Det förbannade nätapoteket måste ha sitt säte mitt ute i den ryska urskogen för dom verkar ju inte ha nånting på lager!
Om min medicin inte finns, så får man ju alltid en likadan fast av ett annat märke när man besöker en fysisk butik, men det verkar stört omöjligt hos Apoteket.se!
Börjar men sen leta efter en mailadress för att få kontakt med idioterna, så är det enbart slöseri på tid, för det finns ingen!
Önskar att det kunde trilla ner en helvetes stor sten från yttre rymden och utrota allt vad Apoteket heter!!
BLÄ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar