lördag 25 februari 2012

Lite skeptisk..

Häromdagen, eller snarare häromkvällen, blev jag sittande och stirrade på den här bilden.
Visst är hon fin? ;)
Hon heter Jennifer Aniston, om nu nån undrar.. ;)
Anledningen till mitt stirrande, är att jag blev så fascinerad av hennes tänder.
Kan man verkligen ha så fina tänder?
-Eftersom hon har det, så kan man naturligtvis ha det!! Hahahaha
Men jag menar, kan det vara hennes egna?
-Klart att det är hennes egna, hon har knappast lånat dom! Hahaha..
Fan vad svårt det här blev nu då!!
Nåja, ni fattar nog.. ;)
Tittar man på spetsarna så är dom extremt perfekt rundade.
Det finns inte minsta lilla antydan till "skavank" någonstans..
Släta, blanka och (naturligtvis) väldigt vita.

Så frågan är: Fusk eller äkta?
Skulle det kunna vara originaltänder som man har slipat och polerat upp till perfektion?
Eller är det sk fasader?
Det ser ut som det är en vit "rand" längst ut på tänderna..

Jag får nog titta på bilden en stund till.. ;)

(Och här är en lite större bild)
http://www.dumparump.com/view.php?id=1G85bj7

Hej Hopp!

2 kommentarer:

  1. Jennifer Aniston har aldrig varit någon jag har tyckt varit särskillt fin, finns så många andra snyggare/vackrare...
    Tänderna är svårbedömda, kan nog vara hennes som har fixats till...eller fasader, föredrar dock för det mesta lite mer oregelbundna personliga tänder.
    Kände en tjej för ett antal år sedan som hade så coola tänder...de övre hörntänderna var naturligt spetsiga a´la Vampyrtänder light och väldigt charmiga, hade gärna haft de tänderna...fast det kanske hade varit lite för riskabelt för mig som är så jäkla känslig för solen att dessutom ha vampyliknande tänder ;)

    KRAAM!

    SvaraRadera
  2. Mnjae..
    Jag tycker Jennifer Aniston är betydligt snyggare på bild än på film, eftersom hon har ett väldigt stelt/snett/konstigt/onaturligt ansikte när hon ler.
    Samtidigt kan ju DET vara just en sån "defekt" som gör en människa vacker.
    Oftast är det väl just särdragen som gör att man tycker att någon är snygg, för det är ju få (Läs: ingen) som är helt perfekt..

    Massor av människor sprutar ju i gift (Botox) i ansiktet för att dölja/släta ut sina rynkor, men för varje spruta dom tar, desto mer ointressanta blir dom.
    Själv så har jag alltid varit svag för vinögda tjejer.. ;)
    Och det gör inget om dom har rynkor eller påsar under ögonen heller.. ;)

    Jag har vampyrtänder! ..eller rättare sagt HADE!
    Dessvärre så sliter jag ut dom om nätterna.
    (Låter som jag har fullt upp med att springa runt och bita folk i halsarna om nätterna, men jag menar bara att jag gnisslar tänder när jag sover!) Hihihi..

    STOR VÅRKRAAAAM

    SvaraRadera