fredag 21 juni 2013

Midsommar 2013.

Idag vaknade jag svintidigt, och kunde inte somna om.
Hela dagen har på något vis varit "konstig".
Känns lite grann som man har varit inne i ett töcken, inte orkat gjort något, inte velat göra något, bara genomlevt dagen.
Helflummigt.

I eftermiddags uppmärksammade jag ett jamande som jag har hört i bakgrunden i stort sett hela dagen.
Jag tittade ut flera gånger och försökte lokalisera varifrån ljudet kom, tänkte att det kanske kunde vara en katt som har klättrat upp i ett träd och nu inte kan komma ner, men jag kunde inte se nåt.
Även nu hör jag den jama ibland.
Måste undersöka det här mer noggrant i morgon, känns inget vidare.. :(

Midsommar, tja, what about it??
Två öl som efterrätt, thats it!
Annat var det förr! Hehehehe... men tiderna förändras, tack och lov!

Har lekt lite med tanken på att skaffa motorcykel igen, nu finns det betydligt vettigare saker att lägga pengarna på, men det skulle vara kul med hoj igen. 
Faktiskt första gången på länge som jag har känt så..

Den här vore inte helt fel. :)


Hej Hopp!

Ooups! Höll på att glömma, Trevlig midsommar! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar