måndag 16 april 2012

Karolina Elmerskog är kung.

Idag, eller snarare ikväll, har jag roat mig med att titta lite på Bloggens statistik.
Och jag måste erkänna att jag blev lite förvånad över vilket inlägg som var det mest lästa.
Och det är verkligen en överlägsen segrare, nämligen inlägget som handlade om tjejen som Arga Snickaren gick så hårt åt.
Så här ser tio i topp-listan ut.
Blir ni lika förvånade som jag?
Vad var det som var så intressant med henne?
Eller kanske snarare, vad var det som var så intressant med just det programmet/avsnittet?
Måste erkänna att jag fortfarande får en klump i magen när jag tittar på det, just för att Arga Snickaren går på henne på ett så jäkla burdust och brutalt sätt.
Självförvållat - javisst - men ändå så jäkla onödigt!

Vill ni se programmet igen, så kan ni göra det här:

Hej Hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar