måndag 15 juli 2013

Oj, vad tiden går fort!

Halvtid nu, och vet inte vad ni tycker, men vädret kan inte gärna bli bättre än vad det är nu va?
För mig är det iaf det ultimata semestervädret i år!
Inte för varmt, inte för kallt, inte för regnigt och inte för torrt.
Enda invändningar jag har är att semestern (som vanligt) går alldeles för fort!
..men iaf 2 veckor kvar nu..

Badat?
Eeh, inte ens varit i närheten än, men jag utesluter inget.. ;)

Fy fan vad trist det är med dom här återkommande dopingavslöjandena.
De verkar aldrig ta slut, och gång på gång är det dom riktigt stora stjärnorna som ertappas med fingrarna i syltburken.
Idag var det dags att addera Gay och Powell till fuskarlistan. 
När trillar Usain Bolt dit?
Nån som tror att han är ren?
Nån som tror att det är möjligt att springa 100 meter under 10 sek UTAN att vara dopad?
Jag tror inte det, och just därför har aldrig någon Svensk lyckats komma ner på dom tiderna, och jag hoppas att det aldrig sker.
Men man kanske inte ska sucka djupt när fuskarna åker fast, för varje gång som en fuskare åker dit så ökar chanserna till framskjutna placeringar för dom som inte fuskar, för det finns väl såna.. eller..?
Fan tro´t!

Hej Hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar