fredag 13 juli 2012

Uppdatering om Psoriasisen.

Fick idag syn på att mina naglar börjar se konstiga ut..
Små gropar både här och där..
Inte så svårt att räkna ut vad det är som ligger bakom, det är naturligtvis Psoriasisen som spökar.
:(
Bara att bocka för nagelpsoriasis också.
*suck*
Börjar nog bli dags för ett besök hos VC, för det börjar spåra ur med Psoriasisen nu.. blir bara mer och mer utslag för varje dag som går.. och det behövs nog något mer än bara kortisonsalva.
Lite uteliv och sol skulle kanske inte skada, för det är inte värst många solstrålar som når in i lägenheten, men tar emot att gå ut "halvnaken" också.. och inte blir det lättare av att man ser ut som fan själv.. :(

Nåväl, jag ska inte bara gnälla, för när det gäller artriten i lederna så är jag i det närmaste besvärsfri just nu, bara lite känningar i axlarna nattetid när jag sover. Det får man verkligen vara nöjd med.
Men det är lite grann; är det inte det ena så är det det andra..
Får se om jag kan lägga upp några psoriasisbilder, om det nu kan vara intressant för någon..

Hej Hopp!

2 kommentarer:

  1. Usch då! Inget kul att det blir värre ju.
    Skönt att värken är bättre i allafall! :)
    Hoppas att det blir lite sol du kan få njuta och kurera dig i lite snart.

    Kraam kraaam!

    SvaraRadera